Цахим хичээлд дүн
шинжилгээ хийсэн нь:
Сэдэв: Огторгуйн вектор
Анги: 8-р анги
0 оноо -Хангалтгүй
1 оноо -Боломжийн
2 оноо -Хангалттай
№
|
Шалгуур
|
Оноо
|
Тайлбар
|
1
|
Цахим хичээлийн агуулга нь сэдэвтэйгээ тохирсон эсэх
|
2
|
Цахим хичээлийн нэр агуулга нь хоорондоо уялдаа
холбоотой тохирсон байна.
|
2
|
Сурагчдын нас сэтгэхүйн онцлогт тохирсон эсэх
|
2
|
|
3
|
Уг цахим хичээлийг үзсэнээр векторын талаарх
ойлголттой болж чадах эсэх
|
2
|
|
4
|
Онолын тодорхойлолтуудыг бүрэн агуулсан эсэх
|
2
|
Онолын тодорхойлолтуудыг зургийн хамт оруулсан
|
5
|
Жишээ оруулсан эсэх
|
2
|
Онол бүрийн ард вектор зурсан. Зарим нь хөдөлгөөнтэй
|
6
|
Онолын хэсгийг бататгах дасгал даалгавар оруулсан эсэх
|
1
|
Дасгал даалгаврын зарим нь ойлгомжгүй
|
7
|
Сурагч цахим хичээлээс юу сурсанаа үнэлэх боломжтой
эсэх
|
1
|
Үнэлэх боломжтой боловч буруу сонгосноо засварлах
боломжтой
|
8
|
Цахим хичээлийн өнгө хэт тод хурч биш эсэх
|
1
|
|
9
|
Үг үсгийн алдаагүй эсэх
Үгийн фонт хэт жижиг биш байх
|
1
|
Үсгийн фонт жижиг
Хараа муутай хүнд харагдхааргүй
|
Блүмийн таксном (Түвшинт даалгавар)
Үе шат
|
Номны даалгавар
|
Зохиосон
даалгавар
|
Гаргаж болох
алдаа
|
||||||||||||||||||
Сэргээн санах
|
Шууд ашиглаж болох 3
өгөгдлийн жишээ гаргана уу?
|
МХТ миний
амьдралд оюуны зураглал хийж үзүүлнэ үү?
|
|||||||||||||||||||
Ойлгох
|
Тодорхой объект
юмс үзэгдэл, үйл явдлын талаарх мэдээллийг багц мэдээлэл болгон
боловсруулахын ач холбогдол юу вэ?
|
Компьютерийн
үүсэл хөгжлийн үе шатыг судлан мэдээлэл цуглуулж ангийн сурагчдад илтгэл
тавих
|
Хаанаас хэрхэн
судлахаа мэдэхгүй байх
Буруу мэдээлэл
олж авах
Үе шатууд дутуу
байх
Илтгэл тавихдаа
сандрах
|
||||||||||||||||||
Хэрэглэх
|
Танай ангийнхан
Асуудал 3-т дүн шинжилгээ хийх болжээ. Багц мэдээллийг компьютерийн
технологиор боловсруулах ба цахим хэлбэрээр хадгалахын ач холбогдол, эмх
цэгцгүй хадгалалтын хор уршигийн талаар 150-170 үгтэй эсээ бичнэ үү?
|
Ангийн сурагчдын
бэлтгэсэн мэдээлэл болон өөрийн цуглуулсан мэдээллээ нэгтгэн зурган болон
схемэн мэдээлэл боловсруулах
|
Бусад сурагчдын
ярьсан мэдээллийг тэмдэглэж аваагүй
Мэдээллийг
хэрхэн нэгтгэж боловсруулахаа мэдэхгүй байх
|
||||||||||||||||||
Задлан шинжлэх
|
Багц мэдээллийг
хэвлэмэл болон цахим хэлбэрээр хадгалах давуу болон дутагдалтай талыг
харьцуулан бичнэ үү?
|
Техник
технологийн (компьютерийн) давуу болон сул талыг бичнэ үү?
|
Давуу тал болон
сул талыг мэдэхгүй байх
|
||||||||||||||||||
Үнэлэх
|
Багц мэдээлэл
боловсруулах үндсэн үе шатыг тодорхой жишээн дээр тайлбарлана уу?
|
“Компьютерийн
хөгжил бидний амьдралд” сэдвээр 100-150 үгтэй эсээ бичнэ үү? Word
програм ашиглан шивнэ
үү?
Тавигдах
шаардлага:
·
Цаасны хэмжээ А4
·
Хуудасны 4 талаас 2, 2 см зайтай байна
·
Үсгийн фонт Arial, 12
·
Үг үсгийн алдаагүй байна.
·
Хуудасны 2 талаас тэгшлэн бичнэ.
|
Үгийн тоо
хүрээгүй
Тавигдах
шаардлагуудыг биелүүлж чадаагүй
|
||||||||||||||||||
Бүтээх
|
Багц мэдээллийг
компьютерт хадгалахын ач холбогдол юу вэ? багц мэдээллийг компьютерт хадгалах
тухай зөвлөгөө бэлтгээд ангийн самбартаа хадгалаарай.
|
“Технологийн
хөгжил ” сэдвээр ppt бэлтгэнэ үү?
Бэлдсэн ppt-ээ D дискэнд өөрийн нэртэй хавтас үүсгэн тухайн хавтсандаа
хадгалах
Тавигдах
шаардлага:
·
5-с олон slide байх
·
Үсгийн фонт Arial, 24-с их байх
·
Үг үсгийн алдаагүй байна.
|
Ppt-д тавигдах шаардлагыг биелүүлээгүй
Өөрийн нэртэй
хавтас үүсгээгүй
|
Чацуутны
үнэлгээний рубрик
Хичээлийн нэр: Мэдээлэл зүй
Сэдэв: Компьютерийн сүлжээ (Реферат)
Сургууль: Архангай аймгийн Хашаат сумын ЕББДС
Анги: 8
Огноо: 2015.03.31
Сурагчийн нэр: .............................
Боловсруулсан багш: М.Баасанжаргал
А.Янжинлхам
Айнур
Үнэлгээний рубрик
№
|
Шалгуур
|
||||
1 оноо
|
1.5 оноо
|
2 оноо
|
2.5 оноо
|
||
1
|
Бүтэц
|
Рефератын бүтцийг зааж өгөөгүй
|
Зорилго
Зорилт
Үндсэн хэсэг
Үр дүн, дүгнэлт
Ашигласан материалын жагсаалт гэсэн хэсгүүдээс 1-2-г бүтэц хэсэгтээ
оруулсан.
|
Зорилго
Зорилт
Үндсэн хэсэг
Үр дүн, дүгнэлт
Ашигласан материалын жагсаалт гэсэн хэсгүүдээс 3-4-г бүтэц хэсэгтээ
оруулж өгсөн.
|
Зорилго
Зорилт
Үндсэн хэсэг
Үр дүн, дүгнэлт
Ашигласан материалын жагсаалт гэсэн хэсгүүдийг хуудасны дугаартай нь бүтэц
хэсэгтээ оруулж өгсөн.
|
2
|
Зорилго
|
Зорилгоо тодорхойлоогүй
|
Зорилго нь сэдвийн хүрээнд биш
|
Зорилгоо сэдвийн хүрээнд тодорхойлох гэж оролдсон
|
Зорилгоо сэдэвтэй уялдаа холбоотой маш сайн тодорхойлсон
|
3
|
Зорилт
|
Зорилтоо тодорхойлоогүй
|
Зорилтоо тодорхойлсон боловч сэдвийн хүрээнд биш
|
Сэдвийн хүрээнд
1-2н зорилтыг оновчтой тодорхойлсон
|
Сэдвийн хүрээнд 3-4н зорилтыг оновчтой тодорхойлсон
|
4
|
Үндсэн хэсэг
|
Онолын мэдээлэл алдаатай буруу зүйл агуулсан
|
Компьютерийн сүлжээний тодорхойлолт, ангилал, хэрэгслүүдийн талаар онолын
мэдээлэл нь дутуу.
|
Компьютерийн сүлжээний тодорхойлолт, ангилал, хэрэгслүүдийн талаар онолын
мэдээллийг бүрэн оруулсан. Жишээ баримт, судалгаа, зураг схем ашиглаагүй
|
Компьютерийн сүлжээний тодорхойлолт, ангилал, хэрэгслүүдийн талаар онолын
мэдээллийг бүрэн оруулсан. Жишээ баримт, судалгаа, зураг схем ашигласан
|
5
|
Дүгнэлт
|
Өөрийн дүгнэлт хийж чадаагүй
|
Дүгнэлтийг сэдвийн хүрээнд хийж чадаагүй, алдаатай
|
Дүгнэлтийг 1 өгүүлбэрт багтаан бичсэн.
|
Дүгнэлтэнд зорилгодоо хүрсэн байдал болон өөрийн юуг шинээр сурч мэдсэн,
юу нь хүндрэлтэй байсан талаар бичиж өгсөн.
|
6
|
Ном зүй
|
Ашигласан номын жагсаалтаа оруулж өгөөгүй
|
1ш ашигласан материалыг зохиогчийн нэр, үйлдвэрлэсэн онгүйгээр оруулж
өгөн
|
1-2ш ашигласан материалыг зохиогчийн нэр, үйлдвэрлэсэн онтой нь оруулж
өгөн
|
2-3 ашигласан материалыг
зохиогчийн нэр, үйлдвэрлэсэн онтой нь оруулж өгөн
|
7
|
Рефератын нүүр
|
Зөвхөн сэдэв бичсэн
|
Сэдвийг өөрийн нэр, шалгасан багшийн нэртэй оруулсан
|
Сэдвийг өөрийн нэр, шалгасан багшийн нэр, огноотой оруулсан
|
Сэдвийг өөрийн нэр, шалгасан багшийн нэр, огноо сургуулийн нэртэй хамт
оруулсан. Мөн нүүрэнд тавигдах шаардлагыг хангасан.
|
8
|
Хуудасны тоо
|
5 хүртэлх хуудас
|
5-8 хуудас
|
8-10 хуудас
|
10-с дээш хуудас
|
9
|
Хуудасны тохиргоо
|
Мөр хоорондын зай 1.5
Зүүн талаас 2.5 бусад талаас
2см-н зай аваагүй
|
Мөр хоорондын зай 1.5 асан боловч
зүүн талаас 2.5 бусад талаас 2см-н зай аваагүй эсвэл зүүн талаас 2.5
бусад талаас 2см-н зай авсан боловч мөр хоордын зай аваагүй
|
Мөр хоорондын зай 1.5
Зүүн талаас 2.5 бусад талаас 2см-н зай авсанаас аль нэг нь алдаатай
|
Мөр хоорондын зай 1.5
Зүүн талаас 2.5 бусад талаас 2см-н зай авсан
|
Бие даалтыг уншаад мэдэж авсан зүйл:
...............................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................................
Бие даалтыг гүйцэтгэсэн сурагчид хэлэх зүйл:
...............................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................................

0 comments :
Post a Comment