Цахим хичээлд дүн шинжилгээ хийсэн нь:
      Сэдэв: Огторгуйн вектор
      Анги: 8-р анги
      0 оноо -Хангалтгүй
     1 оноо -Боломжийн
     2 оноо -Хангалттай
Шалгуур
Оноо
Тайлбар
1
Цахим хичээлийн агуулга нь сэдэвтэйгээ тохирсон эсэх
2
Цахим хичээлийн нэр агуулга нь хоорондоо уялдаа холбоотой тохирсон байна.
2
Сурагчдын нас сэтгэхүйн онцлогт тохирсон эсэх
2

3
Уг цахим хичээлийг үзсэнээр векторын талаарх ойлголттой  болж чадах эсэх
2

4
Онолын тодорхойлолтуудыг бүрэн агуулсан эсэх
2
Онолын тодорхойлолтуудыг зургийн хамт оруулсан
5
Жишээ оруулсан эсэх
2
Онол бүрийн ард вектор зурсан. Зарим нь хөдөлгөөнтэй
6
Онолын хэсгийг бататгах дасгал даалгавар оруулсан эсэх
1
Дасгал даалгаврын зарим нь ойлгомжгүй
7
Сурагч цахим хичээлээс юу сурсанаа үнэлэх боломжтой эсэх
1
Үнэлэх боломжтой боловч буруу сонгосноо засварлах боломжтой
8
Цахим хичээлийн өнгө хэт тод хурч биш эсэх
1

9
Үг үсгийн алдаагүй эсэх
Үгийн фонт хэт жижиг биш байх
1
Үсгийн фонт жижиг
Хараа муутай хүнд харагдхааргүй







Блүмийн таксном (Түвшинт даалгавар)
Үе шат
Номны даалгавар
Зохиосон даалгавар
Гаргаж болох алдаа
Сэргээн санах
Шууд ашиглаж болох 3 өгөгдлийн жишээ гаргана уу?
МХТ миний амьдралд оюуны зураглал хийж үзүүлнэ үү?

Ойлгох
Тодорхой объект юмс үзэгдэл, үйл явдлын талаарх мэдээллийг багц мэдээлэл болгон боловсруулахын ач холбогдол юу вэ?
Компьютерийн үүсэл хөгжлийн үе шатыг судлан мэдээлэл цуглуулж ангийн сурагчдад илтгэл тавих
Хаанаас хэрхэн судлахаа мэдэхгүй байх
Буруу мэдээлэл олж авах
Үе шатууд дутуу байх
Илтгэл тавихдаа сандрах
Хэрэглэх
Танай ангийнхан Асуудал 3-т дүн шинжилгээ хийх болжээ. Багц мэдээллийг компьютерийн технологиор боловсруулах ба цахим хэлбэрээр хадгалахын ач холбогдол, эмх цэгцгүй хадгалалтын хор уршигийн талаар 150-170 үгтэй эсээ бичнэ үү?
Ангийн сурагчдын бэлтгэсэн мэдээлэл болон өөрийн цуглуулсан мэдээллээ нэгтгэн зурган болон схемэн мэдээлэл боловсруулах
Бусад сурагчдын ярьсан мэдээллийг тэмдэглэж аваагүй
Мэдээллийг хэрхэн нэгтгэж боловсруулахаа мэдэхгүй байх
Задлан шинжлэх
Багц мэдээллийг хэвлэмэл болон цахим хэлбэрээр хадгалах давуу болон дутагдалтай талыг харьцуулан бичнэ үү?
Хадгалах арга
Давуу тал
Дутагдалтай тал
Цахим хэлбэрээр


Хэвлэмэл хэлбэрээр


Техник технологийн (компьютерийн) давуу болон сул талыг бичнэ үү?

Давуу тал
Сул тал
Хүүхэд


Эмэгтэйчүүд


Давуу тал болон сул талыг мэдэхгүй байх
Үнэлэх
Багц мэдээлэл боловсруулах үндсэн үе шатыг тодорхой жишээн дээр тайлбарлана уу?
“Компьютерийн хөгжил бидний амьдралд” сэдвээр 100-150 үгтэй эсээ бичнэ үү? Word програм ашиглан шивнэ үү?
Тавигдах шаардлага:
·         Цаасны хэмжээ А4    
·         Хуудасны 4 талаас 2, 2 см зайтай байна
·         Үсгийн фонт Arial, 12
·         Үг үсгийн алдаагүй байна.
·         Хуудасны 2 талаас тэгшлэн бичнэ.
Үгийн тоо хүрээгүй
Тавигдах шаардлагуудыг биелүүлж чадаагүй
Бүтээх
Багц мэдээллийг компьютерт хадгалахын ач холбогдол юу вэ? багц мэдээллийг компьютерт хадгалах тухай зөвлөгөө бэлтгээд ангийн самбартаа хадгалаарай.
“Технологийн хөгжил ” сэдвээр ppt бэлтгэнэ үү?
Бэлдсэн ppt-ээ D дискэнд өөрийн нэртэй хавтас үүсгэн тухайн хавтсандаа хадгалах
Тавигдах шаардлага:
·         5-с олон slide байх
·         Үсгийн фонт Arial, 24-с их байх
·         Үг үсгийн алдаагүй байна.
Ppt-д тавигдах шаардлагыг биелүүлээгүй
Өөрийн нэртэй хавтас үүсгээгүй








Чацуутны үнэлгээний рубрик
Хичээлийн нэр: Мэдээлэл зүй
Сэдэв: Компьютерийн сүлжээ (Реферат)
Сургууль: Архангай аймгийн Хашаат сумын ЕББДС
Анги: 8
Огноо: 2015.03.31
Сурагчийн нэр: .............................
Боловсруулсан багш: М.Баасанжаргал
                                    А.Янжинлхам
                                    Айнур
Үнэлгээний рубрик

Шалгуур
1 оноо
1.5 оноо
2 оноо
2.5 оноо
1
Бүтэц
Рефератын бүтцийг зааж өгөөгүй
Зорилго
Зорилт
Үндсэн хэсэг
Үр дүн, дүгнэлт
Ашигласан материалын жагсаалт гэсэн хэсгүүдээс 1-2-г бүтэц хэсэгтээ оруулсан.
Зорилго
Зорилт
Үндсэн хэсэг
Үр дүн, дүгнэлт
Ашигласан материалын жагсаалт гэсэн хэсгүүдээс 3-4-г бүтэц хэсэгтээ оруулж өгсөн.
Зорилго
Зорилт
Үндсэн хэсэг
Үр дүн, дүгнэлт
Ашигласан материалын жагсаалт гэсэн хэсгүүдийг хуудасны дугаартай нь бүтэц хэсэгтээ оруулж өгсөн.
2
Зорилго
Зорилгоо тодорхойлоогүй
Зорилго нь сэдвийн хүрээнд биш
Зорилгоо сэдвийн хүрээнд тодорхойлох гэж оролдсон
Зорилгоо сэдэвтэй уялдаа холбоотой маш сайн тодорхойлсон
3
Зорилт
Зорилтоо тодорхойлоогүй
Зорилтоо тодорхойлсон боловч сэдвийн хүрээнд биш
Сэдвийн хүрээнд
1-2н зорилтыг оновчтой тодорхойлсон
Сэдвийн хүрээнд 3-4н зорилтыг оновчтой тодорхойлсон
4
Үндсэн хэсэг
Онолын мэдээлэл алдаатай буруу зүйл агуулсан
Компьютерийн сүлжээний тодорхойлолт, ангилал, хэрэгслүүдийн талаар онолын мэдээлэл нь дутуу.
Компьютерийн сүлжээний тодорхойлолт, ангилал, хэрэгслүүдийн талаар онолын мэдээллийг бүрэн оруулсан. Жишээ баримт, судалгаа, зураг схем ашиглаагүй
Компьютерийн сүлжээний тодорхойлолт, ангилал, хэрэгслүүдийн талаар онолын мэдээллийг бүрэн оруулсан. Жишээ баримт, судалгаа, зураг схем ашигласан
5
Дүгнэлт
Өөрийн дүгнэлт хийж чадаагүй
Дүгнэлтийг сэдвийн хүрээнд хийж чадаагүй, алдаатай
Дүгнэлтийг 1 өгүүлбэрт багтаан бичсэн.
Дүгнэлтэнд зорилгодоо хүрсэн байдал болон өөрийн юуг шинээр сурч мэдсэн, юу нь хүндрэлтэй байсан талаар бичиж өгсөн.
6
Ном зүй
Ашигласан номын жагсаалтаа оруулж өгөөгүй
1ш ашигласан материалыг зохиогчийн нэр, үйлдвэрлэсэн онгүйгээр оруулж өгөн
1-2ш ашигласан материалыг зохиогчийн нэр, үйлдвэрлэсэн онтой нь оруулж өгөн
2-3 ашигласан  материалыг зохиогчийн нэр, үйлдвэрлэсэн онтой нь оруулж өгөн
7
Рефератын нүүр
Зөвхөн сэдэв бичсэн
Сэдвийг өөрийн нэр, шалгасан багшийн нэртэй оруулсан
Сэдвийг өөрийн нэр, шалгасан багшийн нэр, огноотой  оруулсан
Сэдвийг өөрийн нэр, шалгасан багшийн нэр, огноо сургуулийн нэртэй хамт оруулсан. Мөн нүүрэнд тавигдах шаардлагыг хангасан.
8
Хуудасны тоо
5 хүртэлх хуудас
5-8 хуудас
8-10 хуудас
10-с дээш хуудас
9
Хуудасны тохиргоо
Мөр хоорондын зай 1.5
Зүүн талаас 2.5 бусад талаас
2см-н зай аваагүй

Мөр хоорондын зай 1.5 асан боловч
зүүн талаас 2.5 бусад талаас 2см-н зай аваагүй эсвэл зүүн талаас 2.5 бусад талаас 2см-н зай авсан боловч мөр хоордын зай аваагүй
Мөр хоорондын зай 1.5
Зүүн талаас 2.5 бусад талаас 2см-н зай авсанаас аль нэг нь алдаатай
Мөр хоорондын зай 1.5
Зүүн талаас 2.5 бусад талаас 2см-н зай авсан

Бие даалтыг уншаад мэдэж авсан зүйл:
...............................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................................
Бие даалтыг гүйцэтгэсэн сурагчид хэлэх зүйл:
...............................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................................




0 comments :

Post a Comment